onedirectionenovellen

Alla inlägg under mars 2013

Av Mrs. Horan - 21 mars 2013 15:46

Senaste: -       Sorry, but we need to now Emily. Hörde jag Molly säga.

Jag släppte Niall och tog Mollys hand. Vi gick ut genom gången, jag vände mig om och sa:

-       I love you Niall! Bye!

-       Bye love! Sa han tillbaka och vi gick.

Det sista jag såg innan flyget började rulla var Niall som stog med händerna tryckta mot glasväggen på flygplatsen, och tårarna rann ner för hans kinder. ”I Love You” mimade han. Sen började flyget åka. 


*

* En månad senare *


-       Va?! Varför????!

-       Men jag sa ju att du inte får så sluta tjata nu!

-       Men va fan mamma?!

-       Svär inte till mig! Förstår du inte det själv?

-       Vadå?!

-       Att man inte kan ha en pojkvän i London om man bor i Sverige!

-       Varför?!

-       Men lilla gumman, det förstår du väl själv?

-       SLUTA KALLA MIG LILLA GUMMAN! Mamma?! Jag är 16 år och jag borde få bestämma lite själv!!

-       Men du kan ju inte ha en 20 årig pojkvän i London!! Det är ju för sjutton 4 års skillnad! Det är som en gubbe om man jämför med dig!

-       DU KALLAR INTE NIALL FÖR GUBBE! De är ju jättelite! Så då kan jag säga att du inte får träffa Jonas mer nu då!

-       Men han är ju bara 2 år äldre, vi är vuxna och han bor inte lika långt bort!

-       NEJ! BARA I NÅGOT JÄVLA NORGE! Där dom inte kan någon svenska och vi ingen norska! Skrek jag och smällde igen dörren till mitt rum.

Vi hade stått och skrikit på varandra i 20 minuter ungefär nu. Hon sa att jag inte får träffa Niall mer. De va en hemsk tanke som inte skulle bli sann. Jag hade väntat ett tag innan jag berättade om Niall, jag hade sagt allt utom att han var känd, för då skulle hon väl blivit ännu galnare. Hon blev först arg för att jag inte sagt något på en månad, men sen blev hon bara arg för att, ja, varför egentligen? Hon dejtade ju själv en jävla gubbe i Norge! Jag la mig på sängen med huvet ner i kudden och brydde mig inte om all mascara som kom på det vita kuddfodralet. Jag kollade upp på bordet brevid sängen och såg bilden på oss, mig, mamma, pappa, Max och Natali. Vi såg glada ut och var på en strand i Grekland. Jag tog ut fotot och satte i ett med mig och Niall istället. Men då började jag bara gråta ännu mer! En månad utan det finaste i världen och det kanske inte skulle bli mer på grund av min cp mamma!! Åååååh! Jag hörde dörren stängas och de blev tyst. Hon hade förmodligen åkt för att hämta pappa och Max på innebandyn. Jag tassade ut till toan, fixade mig lite så jag inte såg helt förskräcklig ut och tog på mig en rosa t-shirt som jag hade fått av Niall. Jag gick ut, låste och började gå. Jag får se vart jag kommer tänkte jag och gick. Jag satte i hörlurar i öronen och satte på musik. ”People say we shouldn’t be together…” They don’t know about us. Bästa låten EVER! Speciellt den biten som Niall viskar! Det var som att det var till mig han sa det. Jag såg Molly på andra sidan vägen. Jag sprang snabbt in på en affär som jag var vid och gick in i ett provrum. Jag ville verkligen inte träffa någon jag kände nu, utom Niall då, jag skulle bara börja gråta! Så känslig som jag är! ”They don’t know what we do best, it’s between me and you our little secret”. Jag kände tårarna bränna bakom ögonlocken. Nej inte nu, inte nu, snälla inte nu! Jag kände tårarna rinna ner för mina kinder och där satt jag i ett provrum och grät! Fan. Jag kollade i spegeln, torkade bort tårarna och gick ut utan att möta någons blick.

-       Emily! Hörde jag Mollys röst ropa.

Jag började spring hemåt utan att svara. Tårarna bara rann ner för mina kinder och allt var så dåligt! Jag har världens sämsta liv, tänkte jag. 

 

Av Mrs. Horan - 15 mars 2013 17:34

Senaste : -       I LOVE YOU EMILY! I just forgot to tell her because the only thing I was thinking about was how beautiful you are and how lucky I am to have you! I haven’t even thinked about my family this week!!! Skrek han tillbaka.

-       Oh god! Niall, that’s so sweet! Sa jag och glömde helt av hur arg jag var. I love you more than everything! Sa jag och gav honom en lång varm kyss.

-       THE AIRPORT! Skrek Niall mitt i kyssen och vi båda fick panik! Om 10 minuter skulle jag vara där.


*


Jaha, då va vi här. På de sämsta stället på jorden just nu! Flygplatsen… Om en kvart skulle gå på flyget, om en liten kvart skulle jag flyga hem till Sverige. Tråkiga, kalla och bläiga Sverige. Om 15 små minuter skulle mitt liv vara förstört, jag skulle vara tvungen att säga hejdå till en av dom som betyder mest för mig i hela världen, Niall.

-       Are you okey? Frågade Niall med en snäll och orolig röst.

-       Yeah, I’m fine! Sa jag och försökte att inte börja gråta.

 Men när man tittade in i de där ögonen, så kunde man bara släppa allt, om man var glad så skrattade man, om man var arg så blev man lugnare och nu, när jag satt där och kände tårarna bränna bakom ögonen, då gick det inte. Jag kände tårarna rinna ner för mig kind och Niall tog sina stora, beskyddande armar runt mig och jag kände mig helt lugn.

-       It’s okey babe, you don’t need to cry!  Please! Everything is going to be alright. I will never forget you! I will call you every day and when I come to Stockholm… I, I can meet you! Jag hörde hur han också grät.

-       And when do you come to Stockholm? Frågade jag.

-       In 3 months… Sa han.

Jag började gråta ännu mer och Niall kramade om mig hårdare. Vi bara satt där på en bänk och höll om varandra ända tills en högtalarröst ropade: ” Flight number 29 to Sweden is flying in about three minutes, 3 minutes everyone. Åh neej! Tänkte jag bara.

-       You need to go now… But you… han snyftade till och tårarna rann ner för hans kinder. You need to remember that I love you more than averything else in this world. You are the most beautiful girl ever!

-       Niall! I love you! sa jag och våra läppar möttes i en sista kyss. Jag kunde inte tänka på att den som betydde allt för mig skulle stanna här, jag skulle hem, och vi skulle inte träffas på 3 MÅNADER! Vi släppte varandra och Gick hand i hand till stället där man går på planet.

-       Can I see your pass? Frågade tanten.

-       Yeah… sa jag och la fram det. Först nu började jag undra vart Molly hade tagit vägen. Jag började kolla mig oroligt omkring och letade överallt med blicken.

-       What’s wrong love? Frågade Niall.

-       I don’t know where Molly is! Jag jag.

-       EMILYYYY! Hörde jag någon skrika, och där kom hon springandes som en galning. Jag trodde jag skulle missa flyget! sa hon samtidigt som hon försökte få tillbaka andan.

-       Are you going to Sweden? Frågade tanten.

-       Yes! Sa vi.

-       Okey, then you need to go in here now!

-       NIALL! Sa jag och började gråta och få panik.

-       Schh.. It’s okey baby! We’ll meet really soon! I promise! But you need to go now, okey? I’m here when you coming back, and you’re there when I com to you! I love you, Emily! Viskade han samtidigt som han höll mig hårt i sina armar. Han gav mig en puss i pannan.

-       Sorry, but we need to now Emily. Hörde jag Molly säga.

Jag släppte Niall och tog Mollys hand. Vi gick ut genom gången, jag vände mig om och sa:

-       I love you Niall! Bye!

-       Bye love! Sa han tillbaka och vi gick.


Det sista jag såg innan flyget började rulla var Niall som stog med händerna tryckta mot glasväggen på flygplatsen, och tårarna rann ner för hans kinder. ”I Love You” mimade han. Sen började flyget åka. 




 

Av Mrs. Horan - 11 mars 2013 19:15

Senaste: Vi gick upp och fixade oss och gick och la oss. Jag la mig brevid Niall i hans gigantiska säng och han kramade om mig.

   - I love you, Emily!

   - I love you too! Sa jag.

Han kollade mig i ögonen och kysste mig. Jag la mig i hans famn igen med huvudet på hans bröst och somnade. 


*

Jag vaknade av att min telefon pep till. Nytt meddelande från Niall stog det. Jag tryckte på visa ”Hi love! Want to come downstairs to get some breakfast? Xx” Jag fnissade till. Var han så lat så han inte orkade komma upp och fråga? Jag gick upp och klädde på mig en vid blus och ett par rosa shorts, kammade mitt hår och satte upp det i en hög tofs.

När jag kom ner såg jag att altandörren var öppen. Jag gick ut och såg Niall sitta vid ett bord fullt av goda saker. Där fanns pannkakor, jordgubbar, massa annan frukt, mackor, pålägg, juice och fil.

-       Niall! Sa jag medans jag sprang fram och gav honom en kram.

-       Everything for my princess! Sa han och log.

-       Thank you! sa jag och pussade honom.

Vi åt frukosten och njöt av det fina vädret. Idag skulle bli en perfekt dag! Vi skulle åka till Madame Tussauds och kolla gå på stan och kolla i affärer!


2 dagar senare:

Fan fan fan fan fan fan fan fan FAAAAAAN!!!!! Det var de enda ordet som åkte runt i mitt huvud just nu! Jag och Molly skulle åka hem imorgon! Lämna London, alla nya vänner, värmen och det värsta av allt, jag skulle lämna Niall! Visst, vi hade sagt att vi skulle prata på skype varje dag, smsa och ringa varandra! Men jag skulle inte få se honom, röra honom, vara omfamnad i hans stora varma kramar eller få känna de mjuka varma kyssarna. Jag skulle åka tillbaka, men jag visste inte när. Man kan ju inte betala resa varje vecka, inte ens varje månad! Det skulle bli alldeles för dyrt! JAG VILLE INTE HEM! Inatt skulle bli sista natten med killarna och tjejerna som jag blivit så bra vän med under veckan, för det var ju det, vi hade bara vart här i en vecka! Tiden gick så fort.

Jag var hemma på hotellrummet och packade, jag skulle ta med väskorna till Niall så skulle han skjutsa mig till flygplatsen imorgon. När jag hade packat klart efter 30 minuter ungefär så gick ag och lämnade nyckeln i receptionen. Sen gick jag ut på trottoaren och stannade en taxi. Jag sa vart jag skulle och betalade. Väl framme såg jag att dom andra redan var där! Tänk om jag var jättesen nu! Äsch! De gör nog inget isåfall! Jag han knappt komma in innan Niall lyfte upp mig i en jättekram. Det kändes så bra och jag var trygg just där, i Nialls armar i hans hus, de var de bästa på jorden att få känna den känslan!

-       How are you? frågade han.

-       I don’t know! I can believe that I’m going home tomorrow! Sa jag och såg ledsen ut.

-       Don’t think about that now! We have a whole night left! Han blinkade mot mig.

-       Yeah! Lets go to the other! Sa jag och vi gick in till tv-rummet.

-       Hi Emily! Sa alla i kör.

-       Hahah! Hi! Sa jag.

Resten av kvällen kollade vi på en skräckfilm och pratade om veckan som jag och Molly hade vart där. Vi hade så många saker att berätta och sen sa Niall:

-       The best thing on the whole week, or my whole life, was to meet Emily! She’s perfect to me and I’m happy every second I’m with her! She’s my life!

-       Aaaw Niall! Sa jag och grät glädje tårar. I love you so much!

-       I love you too! Sa han och kysste mig. Det var som att dom andra inte var där, vi fokuserade oss bara på varandra. Jag kramade honom och satt kvar i hans armar medans vi fortsatte prata. Tillslut sa Harry att han och Hanne skulle hem och det skulle dom andra med då tydligen. Jag kramade alla, det blev ett stort kramkalas, och jag sa till Molly att vi ses imorn på flygplatsen. När jag precis hade stängt dörren efter alla tårar, kramar och pussar och vände mig om så stog Niall där och lyfte upp mig, han kysste mig och sen sprang han upp för trappan men mig i famnen, Jag skrek till och trodde han skulle ramla men han bara fortsatte in i sovrummet och vi dunsade ner i hans säng. Han fortsatte kyssa mig och efter ett tag kollade han bara upp på mig och sa:

-       I love you Emily! And I want this last night to be perfect!

-       Me too! Sa jag och drog tillbaka han med mina händer runt hans hals. Jag tog av hans tröja och tänkte ”om detta ska bli en natt att minnas, en natt som jag kommer le åt varenda gång jag tänker på den, om den natten ska vara nu, då ska jag vara redo för det”

Jag vaknade i Nialls famn nästa morgon och tänkte på det som hänt igår kväll. Det varit varit fantastiskt!

-       Good morning babe! Hörde jag Niall säga med en trött och gullig röst.

-       Good morning! Svarade jag och gav honom en puss på kinden.

-       When do you need to be at the airport? Frågade Niall.

-       Uhhm.. Sa jag medans jag kollade på klockan. Ohm my gosh Niall! In 30 minutes! Skrek jag sen.

-       Oh god!!

Vi skyndade oss upp och brydde oss inte ett dugg om att vi bytte om i samma rum. Sen sprang vi som galningar ner för trappan och Niall tog på sig tröjan under tiden. Där nere möttes vi av Nialls mamma.

-       OH MY FUCKING GOD! Skrek Niall för han blev så rädd.

-       Oh god! Sa jag och smällde till mig själv i pannan. Jag kollade på Niall som stog med tröjan halvt på sig. Detta va bara för pinsamt.

-       Uhm.. Hi mom! Sa Niall och svalde.

-       Hi Niall! And uhh..

-       Emily. Sa jag.

-       Oh hi Emily! Nice to meet you! Are you a friend of Niall?

Jag glodde som en idiot på henne och sen på Niall som hållde sina händer för ansiktet. Hade han inte berättat om mig? Jag slog till honom lite lätt på armen och han vände sig till sin mamma.

-       No, mom. She’s my girlfriend!

-       Oh, eehm.. Well, I guess you just forgot to tell me that you have a girlfriend. Sa hon och såg lite förvirrad ut.

-       Yeah! We, I need to drive her to the airport now, she lives in Sweden. Emilly and her friend was here on a holyday in a week! I’ll talk to you later, just stay here, okey? Sa Niall till sin mamma.

-       Okey, I guess I can stay!

-       Good!

-       It was nice to meet you, Emily! Sa hon.

-       It was nice to meet you too! Sa jag och jag och Niall gick ut till hans bil.

-       Oh, that was awkward! Sa Niall när vi satt oss i bilen.

-       Yeah, and what do you think it was for me, huh?! You dodn’t tell her that I was your girlfriend? You don’t like me??!! Skrek jag till Niall som bara satt och kollade ner. Niall, please! Can you just answer my question?

-       I LOVE YOU EMILY! I just forgot to tell her because the only thing I was thinking about was how beautiful you are and how lucky I am to have you! I haven’t even thinked about my family this week!!! Skrek han tillbaka.

-       Oh god! Niall, that’s so sweet! Sa jag och glömde helt av hur arg jag var. I love you more than everything! Sa jag och gav honom en lång varm kyss.

-       THE AIRPORT! Skrek Niall mitt i kyssen och vi båda fick panik! Om 10 minuter skulle jag vara där.



   

Av Mrs. Horan - 8 mars 2013 17:22

Ny header! :) va tycker ni? :) 

 

Av Mrs. Horan - 7 mars 2013 19:43

Senaste: Han tog upp sin telefon och skrev något. Efter ett tag fick jag ett sms eller något på mig telefon, det stog: ”NiallOfficial mentioned you in one of his tweets” Jag kollade på tweeten och det stog: ”I want you to know that I love my princess @eemilyy and I’m gonna protect her with all my heart! I’m so happy xx”

-       Aaaw! You’re the best prince in the world Niall! I love you!

-       I love you to! Sa han och kollade in i mina ögon.

Han lutade sig fram och pussade mig. Det kändes som att våra läppar var pusselbitar som var gjorda för varandra och jag kände mig så lycklig!

-       I’ve waited all day for this! sa han igen och kysste mig hårt men ändå mjukt.

-       Oh, you’re best Niall! Love you!


*

Vi, jag och Niall, hade bestämt oss för att kolla på en film och Niall hade somnat! Jag log för mig själv och beundrade hans vackra ansikte i mitt knä. Jag tog upp mobilen och tog en bild som jag la ut på twitter och skrev: ”Was the movie really that boring babe? ;) x” Jag log igen och tryckte på tweeta. Efter bara några sekunder hade massa fans kommenterat, favoritmarkerat och retweetat. Jag hade fått så många följare på bara en dag! Det var fantastiskt! Jag älskade mitt liv förr, och det är ännu bättre nu med Niall i mitt liv.

”Knack knack, bom bom!” det var någon som knackade på dörren. Jag hoppade till och väckte Niall.

-       Niall! There’s someone knocking on the door!

-       - Oh, did I fall asleep? Sa han med en gullig trött röst.

-       Haha! Yeah! But open the door now!

Han ställde sig upp och gick bort mot dörren. Jag hörde röster som jag kände igen och såg att det kom någon.

-       Haha! Hi Harry! Sa jag förvånat.

-       Hi Emily! How are you? frågade han.

-       Good thanks! Svarade jag.

Efter honom kom Louis, Liam, Zayn, Danielle, Hanne, Eleanor och Molly. Efter dom gick Niall och kollade förvånat på mig. Dom satte sig i soffan och började plocka upp godis och läsk ur en påse, Louis gick och startade en film och satte sig igen.

-       Uhmm… sorry boys but what is this? Frågade Niall.

-       We want to watch a movie with our best friends, but we can go, if you did something speciall! Svarade han och log.

-       Yes!! I mean NO don’t go, stay here, we can have some fun!

-       Yeah, actually I had pretty boring before because Niall was sleeping! Sa jag.

-       Hahaha! Alla började skratta.

-       Niall, you can’t fall asleep on your first date! Sa Liam och ruffsade om honom i håret.

-       But…! Sa han och blev generad.

-       Haha! It’s okey! I still love you! sa jag och pussade honom.

-       Aaaawww! Sa Zayn och fick alla att skratta igen.

Vi kollade färdigt på filmen, åt lite godis, pratade och hade väldigt kul hela kvällen. Klockan var halv tio så dom andra började gå hem.

-       Are you coming Emily? Ropade Harry.

-       Uhmm… sa jag generat. I sleep here.

-       Ooooh! Sa Louis och försökte göra oss generade.

-       Bye bye! See you tomorro, love you! Sa Niall och tryckte ut dom genom dörren. Han stängde och låste, sen gick han fram till mig och kramade mig hårt.

-       Did you have fun tonight? Frågade han.

-       Yeah! It was soooo fun! Sa jag och log. What about you?

-       Yes.. It was fun! But now I need some time alone with my girl, sa han och log.

Vi gick upp och fixade oss och gick och la oss. Jag la mig brevid Niall i hans gigantiska säng och han kramade om mig.

-       I love you, Emily!

-       I love you too! Sa jag.

Han kollade mig i ögonen och kysste mig. Jag la mig i hans famn igen med huvudet på hans bröst och somnade. 

 

Av Mrs. Horan - 5 mars 2013 19:10

Senaste: Han satte sig brevid mig, tog upp min haka och la sina läppar på mina, dom passade perfekt och det kändes så bra i hela kroppen!

-       Looks like Niall and Emily aren’t single pringles anymore! Skrek Louis och alla skrattade!

-       Oh, shut up! Skrek Niall tillbaks och kysste mig igen, fast änu bättre denhär gången! 


*

Jag vaknade av att min mobil pep till. Det var ett sms från Niall: ”Morniiiiing babe! Miss you! xx” Jag blev alldeles varm inom mig. Jag svarade: ”Good morning! Miss you more! X” Jag gick upp, klädde på mig och gick ut till Mollys rum. Jag hade trott att hon skulle bli sur när jag blev tillsammans med Niall men hon tyckte bara det var roligt och jätte bra för hon hade blivit så bra vän med alla! Jag knackade försiktigt för att se om hon var vaken vilket hon var, jag hörde steg och dörren öppnades. Hon hade på sig shorts och ett linne och såg ut att vara påväg någonstans.

-       God morgon, vill du följa med och äta frukost? Frågade jag.

-       Tyvärr jag har redan ätit och ska träffa El och Louis! Svarade hon.

-       Åh va kul! Sa jag och var glad för hennes skull.

-       Jaa! Men jag måste gå nu, varför frågar du inte Hanne då? Hon vill säkert!

-       Men hon skulle ju med Harry till… Jaa, va va de nu igen? Ah, någonstans i alla fall!

-       Okej, men du kanske kan träffa Niall sen? Sa hon medans hon låste dörren.

-       Ah, vi får se sa jag. Hejdå!

-       Hejdå!

Jag gick ner till matsalen och tog en macka, juice och ett äpple. Sen satte jag mig vid ett ledigt bord och tog upp telefonen. ”Ett nytt meddelande”. Jag öppnade de: ”Haha! Do you want to come home to me? Feeling aloooone! x” Jag tänkte lite vad jag skulle svara, visst, jag ville ju träffa han! Mest i hela världen just nu, men det kändes lite nervöst! Tillslut skrev jag: ”Sure, just need to take some clothes on and eat my breakfast x” Han svarade: ”Okey, call me before you go!” Jag åt upp mackan och juicen och to äpplet med mig upp till rummet, jag tog på mig en klänning, men ångrade mig och tog linne och t-shirt. Borstade tänderna och håret och tog lite mascare. Sen skrev jag: ”I’m readyyy!” Niall: ”Okey, meet me at the flower shop, on the beach, you know?” Jag: ”Yes, see you there!” Jag gick ut, låste dörren och gick iväg.

Jag såg honom redan på långt håll! En vacker blond kille med vitt linne och kortbyxor. Han var så otroligt söt!
       - Hiiii darling! Skrek han.

-       Heey! Ropade jag tillbaka.

Jag småsprang fram och hoppade upp i hans armar, han snurrade runt och kysste mig. Precis som i en film! Magiskt!

-       Oh my god! You can’t belive how much I’ve missed you! Sa han.

-       I’ve missed you soooo much more! I promise! Haha!

Vi gick hand i hand till hans hus, jag hade aldrig vart där (vilket kanske inte va så konstigt…) och det var så himla stort! Niall låste upp dörren och vi gick in.

-       Oh, it’s so nice and big! Sa jag med stora ögon.

-       Haha! Yeah! I like big houses! It feels more free!

-       Mmh! Sa jag och började gå runt och kolla lite. Det var mycket vitt men även lite svart, vitt och grått. Jag satte mig i soffan i det gigantiska tv-rummet och kollade mig omkring.

-       You want soda or something? Frågade Niall.

-       Yeah, sure! Sa jag och log.

Han kom tillbaka med två coca cola flaskor och gav mig den ena. Vi satt och pratade om lite allt möjligt, om oss själva, london, andra personer och fotboll, haha! Jag brukade inte prata så mycket om fotboll. Jag tyckte det var roligt att spela och kolla på men jag brukade liksom inte prata om lag och sånt! Men det var så kul att bara sitta där och prata men den vakra killen framför mig.

-       You want do come out with it? Frågade han.

-       With what?

-       Us! Sa han och log.

-       Ah, yeah, I want but what if I get much hate and all that stuffs?

-       I will protect you! sa han och höll upp sina armar och spände dom. ”If anyone bully my princess I'll beat them like this!” Han slog ut i lufter och jag skrattade.

-       Haha! Okey!

Han tog upp sin telefon och skrev något. Efter ett tag fick jag ett sms eller något på mig telefon, det stog: ”NiallOfficial mentioned you in one of his tweets” Jag kollade på tweeten och det stog: ”I want you to know that I love my princess @eemilyy and I’m gonna protect her with all my heart! I’m so happy xx”

-       Aaaw! You’re the best prince in the world Niall! I love you!

-       I love you to! Sa han och kollade in i mina ögon.

Han lutade sig fram och pussade mig. Det kändes som att våra läppar var pusselbitar som var gjorda för varandra och jag kände mig så lycklig!

-       I’ve waited all day for this! sa han igen och kysste mig hårt men ändå mjukt.

-       Oh, you’re best Niall! Love you!

   

Av Mrs. Horan - 5 mars 2013 16:21

- Det var Harry, han och de andra killarna ska ha ett litet party, typ, på stranden. Bara dom, Eleanor, Perrie och Danielle och undrade om jag ville komma! Jag kan ta med mig en vän sa han!

- Ååååh! Sa vi.

Hon skrev ett svar och fick snabbt tillbaka ett.

- Jag kan ta med mig båda er! Om ni vill asså! Sa hon.

- Jaaa! Självklart! Svarade vi, som om hon var helt dum!

Tänk, jag ska på party, MED ONE DIRECTION!!! 


*

Jag stog och fixade mig så fint jag kunde, jag ville ju vara fin när jag skulle PÅ FEST MED ONE DIRECTION!! Åh herre gud! Jag kunde inte fatta det! Fast jag får inte fangirla så dom tror att jag är värsta idioten och typ inte vill ha mig där! Tänkte jag.

Efter en timme ungefär kom jag ut från mitt rum och gick till receptionen där Molly och Hanne väntade.

-       Redo? Frågade Hanne oss.

-       Jaaaaaapp! Sa Molly.

-       Jag vet inte… sa jag ängligt. Tänk om dom hatar mig!

-       Nejdå, det kommer gå jättebra! Och ni kommer ha super kul! Det har man alltid med dom tjejerna och killarna!

-       Haha, okej då, det låter bra! Ska vi gå? Sa jag tillslut.

-       Visst! Sa både Hanne och Molly.

Vi tog vägen genom stan och fortsatte till stranden, men där svängde Hanne åt ett konstigt håll!

-       Var ska vi nu? Frågade vi

-       Vi tar en strand som är mer gömd, för annars kommer det bara massa fans dit! Förklarade Hanne.

Så vi fortsatte efter henne och kom fram till en liten strand, kanske bara 15 meter lång och teckt av träd och buskar.

-       Guuud va mysigt! Sa jag.

-       Åh herre….! Sa Molly när hon såg att alla satt där: Harry, Liam, Danielle, Louis, Eleanor, Zayn, Perrie och Niall.

Vi gick med Hanne, fast lite bakom, och gick mot filten.

-       Hey babe! Sa Harry

-       Heey! Svarade hon och gav honom en kram och en snabb puss och vinkade till oss att komma.

Vi gick försiktigt fram och sa hej till alla och presenterade oss. Vi fick till och med en kram av alla utom Zayn, som låg och som i Perries knä. Vi var väääldigt skakiga men efter ett tag började vi känna oss lite lugnare. Vi kunde faktiskt prata med dom som vanliga personer.

-       Hi love, how are you? Sa Niall.

-       What?! Sa jag och kollade mig runt efter någon annan.

-       Haha! I’m talking to you! Sa han.

-       Oh! Uuhm.. I’m good, thanks! And you? Jag blev helt paff, och antagligen röd som en tomat i ansiktet med!

-       Very good! It’s a beautiful nigth!

-       Yeah! Sa jag och kollade in i hans vakra blå ögon.

-       Who wants to swim? Skrek Louis och lyfte upp Eleanor. Han sprang ner i vattnet och hon skrek som en galning, haha, det såg så kul ut!

Alla hängde på, men jag var lite skeptisk, jag gillade inte att ta av mig tröjan och visa min mage för andra. Jag var för tjock, enligt mig själv…

-       You coming? Frågade Niall.

-       Oh, I don’t know! Sa jag.

-       Why? Frågade han och såg lite ledsen ut.

-       I don’t like my body, I’m too fat and uuhm.. Yeah! I don’t want anyone to see it!

-       - NOOO!!! You just didn’t say that! Halvskrek han!

-       What?

-       You’re so beautiful and I love you and I can’t stop thinking about you since the concert!

-       - WHAAAAT???! Sa jag igen.

-       Oh my god! I did not say that, did I?

-       I love you too Niall! Sa jag försiktigt.

-       You do? Sa han.

-       Yeah, Soooo very much!

Han satte sig brevid mig, tog upp min haka och la sina läppar på mina, dom passade perfekt och det kändes så bra i hela kroppen!

-       Looks like Niall and Emily aren’t single pringles anymore! Skrek Louis och alla skrattade!

-       Oh, shut up! Skrek Niall tillbaks och kysste mig igen, fast änu bättre denhär gången! 

 

Av Mrs. Horan - 5 mars 2013 15:40

Senaste: - So would you make me to the happiest man in the world and marry me? 

Det gick ett ”aaaaaaw” genom publiken och alla log. 
- Oh my god! Sa Eleanor men hon kunde knappt prata. Hon grät och log och sa

- Yes! Of course Louis! I love you! 
- I love you too! Sa Louis. 
Jag tror seriöst att hela arenan grät! Aaw va gulligt! Jag skulle inte ha något emot att vara eleanor där!


*

- So, what’s your name?
- Hanne! Svarade tjejen som vi träffat i matsalen på hotellet.

- Ah, cute name!

- Hahaha, thank you! What’s your names?

- Emily and Molly. Svarade vi.

- Okey, where are you from?
- Sweden! Svarade vi samtidigt.

- Hahaha! Men guud! Jag är ju med från Sverige! Sa hon då.

- Hahah, vaaa?!

Vi blev väldigt förvånade och började skratta!

- Hahhaha!! Vad gör ni här då? Frågade hon, fast på svenska nu….

- Vi vann en tävling om att åka hit och så har vi varit på one direction konserten! Du då? Sa vi glatt.

- Eeehm.. asså.. jag får egentligen inte berätta detta men… haha.. jag skulle träffa Harry!

- WHAAAAAT????! Skrek jag och Molly satte i halsen.

- Schhh! Sa hon.

- Oj förlåt! Men asså varför??

- Ja vi ehhm.. asså.. vi typ… dejtar…! sa hon försiktigt.

- DEJTAAAR????!!! Skrek Molly.

- Men tyst då! Hon försöker berätta! Fräste jag tillbaka.

- Ja, vi träffades på en konsert i frankrike, eller aa.. snarare efter konserten! Jag och några kompisar var påväg hem och så hade vi sån tur så vi gick förbi precis när dom kom ut. Vi blev väldigt glade och det var helt fantastiskt! Berättade hon med tindrande ögon.

- Oj.. asså shiiiit! Du är så lycklig! Men va hände sen?

- När jag såg Harry, så frågade jag direkt om jag kunde ta en bild med han! Han sa självklart ja och vi tog några bilder, en del fina och en del knäppa! Haha! Sen så skulle han pussa mig på kinden på en bild och sen tvärt om, så när jag precis skulle pussa hans kind så vände han sig om och pussade mig på munnen! Jag blev så förvånade så jag ramla baklänges och ….

- IIIIIIHHHH!! AAAAAHHH!!! OMG!!!! Avbröt Molly henne.

- Men tyst då Molly!!! Skrek jag.

- Haha, nej det är lugnt! Sa Hanne.

- Okej, men fortsätt berätta nu! Sa vi i mun på varandra.

- Ehhm, ja! Han hjälpte mig upp och jag frågade varför jag gjort så. Då tog han med mig bakom ett litet hus och sa ”you’re just so unbeliveble beautiful! Can I have your number?” så jag gav honom mitt nummer och sen så hände något ooooortooooligt!

- Vadå???!

- Haha! Han kramade mig, sen kollade jag upp på honom och han kysste mig! De var den bästa dagen i mitt liv! Fast det var lite pinsamt att gå tillbaka till de andra sen…! Men vi har hållt det hemligt så att jag inte skulle få massa hat.

- Ååååh, va avundsjuk jag ääääär! Klagade jag.

- Jaaa! Jag med!!! Sa Molly. Men vi är jätteglada för din skull!!

- Haha! Taack! Sa Hanne samtidigt som hennes telefon pep till.

Hon tog upp den läste och log.

- Det var Harry, han och de andra killarna ska ha ett litet party, typ, på stranden. Bara dom, Eleanor, Perrie och Danielle och undrade om jag ville komma! Jag kan ta med mig en vän sa han!

- Ååååh! Sa vi.

Hon skrev ett svar och fick snabbt tillbaka ett.

- Jag kan ta med mig båda er! Om ni vill asså! Sa hon.

- Jaaa! Självklart! Svarade vi, som om hon var helt dum!

Tänk, jag ska på party, MED ONE DIRECTION!!! 

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards