onedirectionenovellen

Alla inlägg under juni 2013

Av Mrs. Horan - 5 juni 2013 15:08

Senaste: Precis innan hon tog bilden vände Niall mitt huvud mot sig och pussade mig. Sen bad han om att få kolla på bilderna.

-       aaaw! We’re so cute! Sa han till mig och tjejerna.

-       You two together are cute! Sa en av flickorna. Hon visade bilden när Niall och jag pussades.

-       Haha! thank you! sa jag och kramade om dom.

-       It was nice to meet you girls! Sa Niall och vi gick iväg. Vi fortsatte mot parken.


*

När vi kom fram till parken var det fullt med folk och min första tanke var ”NEJ!”. Jag visste att några av dessa folk skulle skrika elaka saker till mig och dra i Niall och ta bilder med honom och allt sånt. Så jag vände och började gå hem. Dock han jag bara gå två meter tills Niall tog tag i min hand och drog mig tillbaka. Han höll den hårt och släppte inte.

-       OH MY GOOOOOOD!!! Skrek någon.

-       Ahhhhh!!!!! Skrek en annan.

-       It’s NIALL HORAN from ONE DIRECTION! Skrek en tredje och sen var det igång. Alla vill ta bilder, få autografer, kramas och attackera Niall men han släppte ändå inte min hand.

-       Eeeuww! She’s a bitch! Sa en tjej och pekade på mig.

-       Niall, she dosn’t deserve you! Sa en annan tjej.

-       What the…! How can you even hold her hand, Niall?!

-       Hahaaha! She thinks that she’s popular just because Niall is famous! Haha!

Niall lyfte upp mig på hans rygg och gick därifrån. Fansen följde efter och man hörde blandade kommentarer från dem. Sen vände han sig om och sa:

-       Ya know what?! She’s my princess, my everything! And if you guys don’t understand that, keep it to yourself! And stay here now! Because we’re going home and we want some private life! Do you know what that mean?! WE WANT TO BE ALONE! We don’t want to hear your hate coments! You’re all just jelous! STOP IT!

Efter det vände han och gick hemåt. När det inte var någon som följde efter släppte han ner mig och kollade mig i ögonen. Jag kollade åt sidan och såg att några fans var påväg och några satt bakom träd och buskar och kollade. Han vände mitt huvud mot sig igen och viskade att jag inte skulle bry mig om dom. Att jag bara skulle tänka på vad som var bäst för mig och för oss, mig och Niall. Jag svarade med att nicka och säga ”I love you”. Han böjde sig ner och kysste mig, länge! Man kunde höra kameror och telefoner som filmade och tog kort men vi brydde oss inte.


Niall’s Perspektiv


She pulled away and looked me in the eyes. I took her hand and we started to walk home. The fans stopped and went back to the park. Why can’t they just understand that we have feelings?!

When we came home we started with the food. Harry and Hanne was coming in 2,5 hours. Emily went upstairs to take a shower so I decided to take a shower in the other bathroom. ”I hope that the fans don’t come here tonight! We want this dinner to be good! Without hating fans!” I said to myself. 


Kort kapitell men aja..... :P 


 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards