onedirectionenovellen

Alla inlägg under maj 2013

Av Mrs. Horan - 20 maj 2013 19:34

Senaste: Dörren öppnades och Harry kom in. Vi skrattade fortfarande jättemycket. Han kollade på oss och log. Sen tog han upp sin mobil tog ett kort!

-       You two, on the floor laughing is on twitter now! Sa han.

Jag tog upp min telefon och gick in på Harry’s twitter, där det stog: ”This is what happens after a fight ! Haha. xx” Sen var det en bild på oss, jag hade huvet på Niall’s mage och vi skrattade. Precis som det skulle va! Jag kollade på Niall och log. Han log tillbaka och gav mig en puss.


*

Det var söndag och jag satt hemma i Niall’s hus och väntade på honom. Han var och köpte mat som vi skulle fixa ikväll. Hanne och Harry skulle komma hit. Jag hade tråkigt så jag bestämde mig för att kolla lite på twitter. Det första jag såg var hat, hat och ännu mera hat. Överallt! ”Niall dosn’t deserve that bitch!!” ”Emily can die. Niall is mine!” She only wants Niall for the money!” @eemilyy GO DIE BITCH!!!!!” Jag kände hur tårarrna började rinna ner för mina kinder. Sen kom det en tweet till. Det var den värsta av alla jag har sett. Den kanske inte verkar vara så dum men jag fattar bara inte hur folk kan vara såhär! Det stog ”As you all know, Niall is dating a fucking bitch called Emily! She wants him for money and he wants her just to have until he meets someone else. Like me! /A angry REAL directioner”. Jag kunde inte hålla tårarna inom mig mer. Jag började gråta helt hysteriskt. Fattar inte folk hur mycket av allt de skriver fastnar i ens hjärna, sen går man och tänker hela tiden att det nog är sant och sen tror man på de. Jag slängde huvet ner i Niall’s vita kudde och lät alla tårar komma ut från mig. Jag hörde dörren öppnas och sen hörde jag:

-       I’m home babe!

Jag sprang in till badrummet. Jag ville inte att han skulle se mig såhär. Väl inne där kom jag på att min telefon och kudden är kvar där inne. Jag skulle gå och hämta dom men de va försent. Niall va påväg upp.

-       Where are you? frågade han.

-       In the toilet! Sa jag och försökte att låta normal.

-       What the …?! Okey, come out here now Emily!

Han hade sett tweetarna och kudden. Jag torkade av mina kinder och gick ut till rummet. Niall satt på sängen och höll fram sina armar. Jag sprang fram till han och kramade honom. Jag började gråta igen och gömde mitt ansikte i hans tröja.

-       Hey, don’t cry! They are just stupid peoples, and very jelous! I don’t want you just because I want someone! I want you because I love you. Only you, Emily! We will tweet dose bitches back and then we are going out for a walk! I think you need some fresh air!

-       O-okey! Jag tog min telefon, klickade på tweeten och lät Niall skriva. Han skrev ”Dear jelous girl! I love Emily, she loves me. We are happy and I don’t want any one else! Stop hate her! If you hate her, I hate you! okey?!” sen klickade han på skicka.

-       C’mon darlin’!

Jag log och tog hans hand.

Vi gick ut och utanför dörren var det 2 små fans. Åh, toppen! Tänkte jag.

-       Can we take a picture with you two? Frågade en tjej. Niall kollade på mig och jag nickade.

-       Uhm, yeah! Sa han till tjejerna. Dom såg glada ut och deras mamma höll kameran framför dom och Niall. Jag stod en bit ifrån och innan dom tog bilden sa en flicka.

-       Whait!! We want Emily in the pic too! Hon log mot mig.

-       Come here babe! Niall höll fram sin hand.

Jag ställde mig bravid Niall och log. Vi höll varandra i handen.

-       Done! Sa deras mamma och log.

-       Whait! Can we take one more pic? Frågade Niall.

-       Haha! Yes! Sa flickorna och såg så glada ut så de såg ut som att deras ansikter skulle spricka!

-       Okey, smiiiiile!!

Precis innan hon tog bilden vände Niall mitt huvud mot sig och pussade mig. Sen bad han om att få kolla på bilderna.

-       aaaw! We’re so cute! Sa han till mig och tjejerna.

-       You two together are cute! Sa en av flickorna. Hon visade bilden när Niall och jag pussades.

-       Haha! thank you! sa jag och kramade om dom.

-       It was nice to meet you girls! Sa Niall och vi gick iväg. Vi fortsatte mot parken.



Sorry om kapitlet va lite tråkigt men jag hade inga idéer och jag hade inte skrivit på länge så ja… :) 


 

Av Mrs. Horan - 8 maj 2013 17:04

Senaste: -       NO IT’S NOT OKEY EMILY! HE HAD S…

-       Shut up! Skrek jag men blev tyst direkt efter. Jag kollade på Niall. Tårar rann ner för hans kinder där han stog.

-       I should go! Sa han.

-       No, please Niall! I’ll give you one chans to tell me about last night! Okey?

-       Yes, yes please! Sa han och började gråta glädjetårar istället. Jag ställde mig upp och denna gången lät Harry mig gå. Jag gick efter Niall upp. 


*

     - So that’s what happened. I promise! I was drunk and confused because I missed you! And I knew that I couldn’t meet you for a while! So I just…

     - YEAH! You just took some random girl in that pub and said HEY! I can’t see my girlfriend in a while, do you want to come with me to my hotel room?! Or what Niall! Because I don’t think this is okey!

     - No! That is not how it was Emily! She was so kind to me, she understod me so I was thinking, or actually I wasn’t thinking at all, but, I took her to my room for a talk! But then it ended up like, this!

     - Okey, sooo… I want to ask you something very important now, Niall.

     - Okey, just say it babe, sorry, Emily.

     - Are you still in love with me?

     - Yeah, ofcourse! Hah! What do you think about …

     - Okey, okey… But I don’t mean if you’re in love with me like that. I mean, do you love me so much that you want to be in a relationship with me? Or do you only want to have someone that you can go to whenever you're bored? Because, then I don’t think I’m the right girl for you.

     - But…

     - No! Let me speak! Okey, so. I want a relationship where you are in love, love each other to moon and back a million times! A relationship where you can call whenever you want to! Where you love each other for who you are! I love you Niall, but if this is what you want… I’m ready to let you go! Find someone that want the same as you and…

     - Schh..! Niall la ett finger över min mun och lyfte upp min haka med hans hand. Han kom närmare och la sina läppar på mina. Först nu kände jag att jag kunde slappna av. Jag insåg att jag hade skrikit och vart jättespänd, för nu var det som att jag flög. Det var dethär jag ville! Han släppte mig, satte sig normalt igen och kollade in i mina ögon.

     - This is what I want, Emily. Han log, jag log, vi log.

     - HHAHAHAAHAHAH!! Jag började skratta helt hysteriskt helt plötsligt.

     - Haha, what?! Frågade Niall och såg förvånad ut.

     - Haha! I don’t know! I’m just, haha, happy and, yeah! I LOVE YOU NIALL! Skrek jag och slängde mig i hans famn.

Sen låg båda på golvet och skrattade som två idioter! Tillslut hörde vi att någon knackade på dörren.

-       Are you okey in there?! Hörde vi Harry säga.

-       Yepp! Everything is just, PERFECT! Come in if you want! Skrek Niall och vi skrattade  igen.

Dörren öppnades och Harry kom in. Vi skrattade fortfarande jättemycket. Han kollade på oss och log. Sen tog han upp sin mobil tog ett kort!

-       You two, on the floor laughing is on twitter now! Sa han.

Jag tog upp min telefon och gick in på Harry’s twitter, där det stog: ”This is what happens after a fight ! Haha. xx” Sen var det en bild på oss, jag hade huvet på Niall’s mage och vi skrattade. Precis som det skulle va! Jag kollade på Niall och log. Han log tillbaka och gav mig en puss.

                                                 

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards