onedirectionenovellen

Direktlänk till inlägg 3 augusti 2013

Dreams - Kapitel 19

Av Mrs. Horan - 3 augusti 2013 18:22

Senaste: * Niall’s perspektiv* She pulled away and looked me in the eyes. I took her hand and we started to walk home. The fans stopped and went back to the park. Why can’t they just understand that we have feelings?!

When we came home we started with the food. Harry and Hanne was coming in 2,5 hours. Emily went upstairs to take a shower so I decided to take a shower in the other bathroom. ”I hope that the fans don’t come here tonight! We want this dinner to be good! Without hating fans!” I said to myself. 


*

Nästa dag

Det hade vart en bra kväll igår! Eller njae. . . Ganska bra i alla fall! Hanne och Harry var här, vi åt middag och kollade film, inga fans kom, det var tyst och lugnt! Vi hade det jättebra tills jag kände mig lite sjuk. Jag hade haft ont i magen och mådde illa så jag gick och la mig tidigt. Sen på natten var jag uppe och spydde en gång. Jag vet inte vad det kan ha vart för när jag vaknade idag mådde jag bra igen! Det var antagligen något med maten!

Vi hade precis ätit frukost och börjat packa för vi skulle till Sverige och hälsa på min mamma! Jag ska få henne att gilla Niall. Även om det kommer va svårt så ska jag få det att funka!

-       Are you sure that we can go? Frågade Niall och kollade på mig.

-       Yes, of course! Svarade jag.

-       But I mean, you was sick yesterday!

-       Niall, it was the food or something! Okey? And you don’t need to be nervous! My mom is nice, she’s just a little overprotective! It will be great!

-       Uh, okey! If you say so! Sa han och vi fortsatte att packa.


En timme senare satt vi i soffan och kollade på någon tråkig film på tvn.

-       Niall this movie is sooooo boring! Sa jag och kollade på honom.

-       Yeah, i know! But I know something funnier to do! Sa han och log.

-       Wha..? han jag säga innan hans läppar va på mina. Vi kysstes och jag la mig ner i soffan. Niall följde efter och halvlåg över mig. Jag tog av hans tröja och precis när han började knäppa upp knapparna på blusen jag hade på mig hörde vi skrik.

-       OMG! HE’S SO HOT!!!!

-       AAAAAHHHHH!!!!

-       NIALL DOSN’T HAVE A SHIRT!!

-       I’M GONNA DIE!

Jag och Niall flög upp ur soffan och kollade ut genom fönstret där vi såg ungefär 15-20 tjejer stå med mobiler och kameror uppe. Dom skrek som galningar. Jag gav Niall hans tröja och han ringde till några säkerhetsvakter som sa att dom skulle ta bort tjejerna. Vi gick upp till övervåningen sålänge.

-       Oh my god Niall this is NOT good! Sa jag oroligt.

-       I know, we need to get a better fence around the garden and..

-       No! I mean, they saw us! You on top of me, no shirt and we kissed! They filmed and took photos Niall! Those photos are all over the world in a second! My mom will see them! Your mom will see them! Oh my god! Sa jag och satte mig på golvet med händerna framför mitt ansikte. Jag ville inte gråta nu men det gick bara inte att hålla tårarna inne! Alla hatade mig! Eller efter dom bilderna i alla fall!

-       No, don’t cry princess! Everything will be fine! Your mom will understand! She has been a teenager! She knows how it is! I promise! Sa Niall!

Jag kramade honom och efter ett tag märkte vi att det blev tyst. Fansen var äntligen borta.


__________________________________________________________________________________________________

Gud vilket dåligt kapitell! Hahahahahahaha xD 


 


 
 
Ingen bild

hanne

4 augusti 2013 18:03

neej, det var jätte bra som vanligt! :) <3

Mrs. Horan

21 augusti 2013 17:40

tack! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mrs. Horan - 21 augusti 2013 17:40


Senaste: Those photos are all over the world in a second! My mom will see them! Your mom will see them! Oh my god! Sa jag och satte mig på golvet med händerna framför mitt ansikte. Jag ville inte gråta nu men det gick bara inte att hålla tårarna inne...

Av Mrs. Horan - 5 juni 2013 15:08


Senaste: Precis innan hon tog bilden vände Niall mitt huvud mot sig och pussade mig. Sen bad han om att få kolla på bilderna. -       aaaw! We’re so cute! Sa han till mig och tjejerna. -       You two together are cute! Sa en av flickorna. ...

Av Mrs. Horan - 20 maj 2013 19:34


Senaste: Dörren öppnades och Harry kom in. Vi skrattade fortfarande jättemycket. Han kollade på oss och log. Sen tog han upp sin mobil tog ett kort! -       You two, on the floor laughing is on twitter now! Sa han. Jag tog upp min telefon och gic...

Av Mrs. Horan - 8 maj 2013 17:04


Senaste: -       NO IT’S NOT OKEY EMILY! HE HAD S… -       Shut up! Skrek jag men blev tyst direkt efter. Jag kollade på Niall. Tårar rann ner för hans kinder där han stog. -       I should go! Sa han. -       No, please Niall! I&r...

Av Mrs. Horan - 24 april 2013 17:44

... i förra kapitlet! Jag skulle skriva på engelska men jag är inte så bra på de! ;P hhaahaa ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards