onedirectionenovellen

Direktlänk till inlägg 15 mars 2013

Dreams - Kapitel 11

Av Mrs. Horan - 15 mars 2013 17:34

Senaste : -       I LOVE YOU EMILY! I just forgot to tell her because the only thing I was thinking about was how beautiful you are and how lucky I am to have you! I haven’t even thinked about my family this week!!! Skrek han tillbaka.

-       Oh god! Niall, that’s so sweet! Sa jag och glömde helt av hur arg jag var. I love you more than everything! Sa jag och gav honom en lång varm kyss.

-       THE AIRPORT! Skrek Niall mitt i kyssen och vi båda fick panik! Om 10 minuter skulle jag vara där.


*


Jaha, då va vi här. På de sämsta stället på jorden just nu! Flygplatsen… Om en kvart skulle gå på flyget, om en liten kvart skulle jag flyga hem till Sverige. Tråkiga, kalla och bläiga Sverige. Om 15 små minuter skulle mitt liv vara förstört, jag skulle vara tvungen att säga hejdå till en av dom som betyder mest för mig i hela världen, Niall.

-       Are you okey? Frågade Niall med en snäll och orolig röst.

-       Yeah, I’m fine! Sa jag och försökte att inte börja gråta.

 Men när man tittade in i de där ögonen, så kunde man bara släppa allt, om man var glad så skrattade man, om man var arg så blev man lugnare och nu, när jag satt där och kände tårarna bränna bakom ögonen, då gick det inte. Jag kände tårarna rinna ner för mig kind och Niall tog sina stora, beskyddande armar runt mig och jag kände mig helt lugn.

-       It’s okey babe, you don’t need to cry!  Please! Everything is going to be alright. I will never forget you! I will call you every day and when I come to Stockholm… I, I can meet you! Jag hörde hur han också grät.

-       And when do you come to Stockholm? Frågade jag.

-       In 3 months… Sa han.

Jag började gråta ännu mer och Niall kramade om mig hårdare. Vi bara satt där på en bänk och höll om varandra ända tills en högtalarröst ropade: ” Flight number 29 to Sweden is flying in about three minutes, 3 minutes everyone. Åh neej! Tänkte jag bara.

-       You need to go now… But you… han snyftade till och tårarna rann ner för hans kinder. You need to remember that I love you more than averything else in this world. You are the most beautiful girl ever!

-       Niall! I love you! sa jag och våra läppar möttes i en sista kyss. Jag kunde inte tänka på att den som betydde allt för mig skulle stanna här, jag skulle hem, och vi skulle inte träffas på 3 MÅNADER! Vi släppte varandra och Gick hand i hand till stället där man går på planet.

-       Can I see your pass? Frågade tanten.

-       Yeah… sa jag och la fram det. Först nu började jag undra vart Molly hade tagit vägen. Jag började kolla mig oroligt omkring och letade överallt med blicken.

-       What’s wrong love? Frågade Niall.

-       I don’t know where Molly is! Jag jag.

-       EMILYYYY! Hörde jag någon skrika, och där kom hon springandes som en galning. Jag trodde jag skulle missa flyget! sa hon samtidigt som hon försökte få tillbaka andan.

-       Are you going to Sweden? Frågade tanten.

-       Yes! Sa vi.

-       Okey, then you need to go in here now!

-       NIALL! Sa jag och började gråta och få panik.

-       Schh.. It’s okey baby! We’ll meet really soon! I promise! But you need to go now, okey? I’m here when you coming back, and you’re there when I com to you! I love you, Emily! Viskade han samtidigt som han höll mig hårt i sina armar. Han gav mig en puss i pannan.

-       Sorry, but we need to now Emily. Hörde jag Molly säga.

Jag släppte Niall och tog Mollys hand. Vi gick ut genom gången, jag vände mig om och sa:

-       I love you Niall! Bye!

-       Bye love! Sa han tillbaka och vi gick.


Det sista jag såg innan flyget började rulla var Niall som stog med händerna tryckta mot glasväggen på flygplatsen, och tårarna rann ner för hans kinder. ”I Love You” mimade han. Sen började flyget åka. 




 

 
 
Ziall.blogg.se

Ziall.blogg.se

18 mars 2013 21:16

Jättebra!

Det skulle vara jätte snällt om du tittade in på våran blogg där vi har två noveller som vi nyss startat, ett om Zayn och ett om Niall. Vi skulle verkligen uppskatta att få respons :D KRAM

http://ziall.blogg.se

Mrs. Horan

21 mars 2013 15:46

Jag ska läsa den och jag kan kommentera vad jag tycker! :) hoppas ni stannar på min blogg och fortsätter läsa den! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mrs. Horan - 21 augusti 2013 17:40


Senaste: Those photos are all over the world in a second! My mom will see them! Your mom will see them! Oh my god! Sa jag och satte mig på golvet med händerna framför mitt ansikte. Jag ville inte gråta nu men det gick bara inte att hålla tårarna inne...

Av Mrs. Horan - 3 augusti 2013 18:22


Senaste: * Niall’s perspektiv* She pulled away and looked me in the eyes. I took her hand and we started to walk home. The fans stopped and went back to the park. Why can’t they just understand that we have feelings?! When we came home ...

Av Mrs. Horan - 5 juni 2013 15:08


Senaste: Precis innan hon tog bilden vände Niall mitt huvud mot sig och pussade mig. Sen bad han om att få kolla på bilderna. -       aaaw! We’re so cute! Sa han till mig och tjejerna. -       You two together are cute! Sa en av flickorna. ...

Av Mrs. Horan - 20 maj 2013 19:34


Senaste: Dörren öppnades och Harry kom in. Vi skrattade fortfarande jättemycket. Han kollade på oss och log. Sen tog han upp sin mobil tog ett kort! -       You two, on the floor laughing is on twitter now! Sa han. Jag tog upp min telefon och gic...

Av Mrs. Horan - 8 maj 2013 17:04


Senaste: -       NO IT’S NOT OKEY EMILY! HE HAD S… -       Shut up! Skrek jag men blev tyst direkt efter. Jag kollade på Niall. Tårar rann ner för hans kinder där han stog. -       I should go! Sa han. -       No, please Niall! I&r...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards