onedirectionenovellen

Direktlänk till inlägg 7 mars 2013

Dreams - Kapitel 9

Av Mrs. Horan - 7 mars 2013 19:43

Senaste: Han tog upp sin telefon och skrev något. Efter ett tag fick jag ett sms eller något på mig telefon, det stog: ”NiallOfficial mentioned you in one of his tweets” Jag kollade på tweeten och det stog: ”I want you to know that I love my princess @eemilyy and I’m gonna protect her with all my heart! I’m so happy xx”

-       Aaaw! You’re the best prince in the world Niall! I love you!

-       I love you to! Sa han och kollade in i mina ögon.

Han lutade sig fram och pussade mig. Det kändes som att våra läppar var pusselbitar som var gjorda för varandra och jag kände mig så lycklig!

-       I’ve waited all day for this! sa han igen och kysste mig hårt men ändå mjukt.

-       Oh, you’re best Niall! Love you!


*

Vi, jag och Niall, hade bestämt oss för att kolla på en film och Niall hade somnat! Jag log för mig själv och beundrade hans vackra ansikte i mitt knä. Jag tog upp mobilen och tog en bild som jag la ut på twitter och skrev: ”Was the movie really that boring babe? ;) x” Jag log igen och tryckte på tweeta. Efter bara några sekunder hade massa fans kommenterat, favoritmarkerat och retweetat. Jag hade fått så många följare på bara en dag! Det var fantastiskt! Jag älskade mitt liv förr, och det är ännu bättre nu med Niall i mitt liv.

”Knack knack, bom bom!” det var någon som knackade på dörren. Jag hoppade till och väckte Niall.

-       Niall! There’s someone knocking on the door!

-       - Oh, did I fall asleep? Sa han med en gullig trött röst.

-       Haha! Yeah! But open the door now!

Han ställde sig upp och gick bort mot dörren. Jag hörde röster som jag kände igen och såg att det kom någon.

-       Haha! Hi Harry! Sa jag förvånat.

-       Hi Emily! How are you? frågade han.

-       Good thanks! Svarade jag.

Efter honom kom Louis, Liam, Zayn, Danielle, Hanne, Eleanor och Molly. Efter dom gick Niall och kollade förvånat på mig. Dom satte sig i soffan och började plocka upp godis och läsk ur en påse, Louis gick och startade en film och satte sig igen.

-       Uhmm… sorry boys but what is this? Frågade Niall.

-       We want to watch a movie with our best friends, but we can go, if you did something speciall! Svarade han och log.

-       Yes!! I mean NO don’t go, stay here, we can have some fun!

-       Yeah, actually I had pretty boring before because Niall was sleeping! Sa jag.

-       Hahaha! Alla började skratta.

-       Niall, you can’t fall asleep on your first date! Sa Liam och ruffsade om honom i håret.

-       But…! Sa han och blev generad.

-       Haha! It’s okey! I still love you! sa jag och pussade honom.

-       Aaaawww! Sa Zayn och fick alla att skratta igen.

Vi kollade färdigt på filmen, åt lite godis, pratade och hade väldigt kul hela kvällen. Klockan var halv tio så dom andra började gå hem.

-       Are you coming Emily? Ropade Harry.

-       Uhmm… sa jag generat. I sleep here.

-       Ooooh! Sa Louis och försökte göra oss generade.

-       Bye bye! See you tomorro, love you! Sa Niall och tryckte ut dom genom dörren. Han stängde och låste, sen gick han fram till mig och kramade mig hårt.

-       Did you have fun tonight? Frågade han.

-       Yeah! It was soooo fun! Sa jag och log. What about you?

-       Yes.. It was fun! But now I need some time alone with my girl, sa han och log.

Vi gick upp och fixade oss och gick och la oss. Jag la mig brevid Niall i hans gigantiska säng och han kramade om mig.

-       I love you, Emily!

-       I love you too! Sa jag.

Han kollade mig i ögonen och kysste mig. Jag la mig i hans famn igen med huvudet på hans bröst och somnade. 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mrs. Horan - 21 augusti 2013 17:40


Senaste: Those photos are all over the world in a second! My mom will see them! Your mom will see them! Oh my god! Sa jag och satte mig på golvet med händerna framför mitt ansikte. Jag ville inte gråta nu men det gick bara inte att hålla tårarna inne...

Av Mrs. Horan - 3 augusti 2013 18:22


Senaste: * Niall’s perspektiv* She pulled away and looked me in the eyes. I took her hand and we started to walk home. The fans stopped and went back to the park. Why can’t they just understand that we have feelings?! When we came home ...

Av Mrs. Horan - 5 juni 2013 15:08


Senaste: Precis innan hon tog bilden vände Niall mitt huvud mot sig och pussade mig. Sen bad han om att få kolla på bilderna. -       aaaw! We’re so cute! Sa han till mig och tjejerna. -       You two together are cute! Sa en av flickorna. ...

Av Mrs. Horan - 20 maj 2013 19:34


Senaste: Dörren öppnades och Harry kom in. Vi skrattade fortfarande jättemycket. Han kollade på oss och log. Sen tog han upp sin mobil tog ett kort! -       You two, on the floor laughing is on twitter now! Sa han. Jag tog upp min telefon och gic...

Av Mrs. Horan - 8 maj 2013 17:04


Senaste: -       NO IT’S NOT OKEY EMILY! HE HAD S… -       Shut up! Skrek jag men blev tyst direkt efter. Jag kollade på Niall. Tårar rann ner för hans kinder där han stog. -       I should go! Sa han. -       No, please Niall! I&r...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards