onedirectionenovellen

Direktlänk till inlägg 8 mars 2013

NY DESIGN!!! :D

Av Mrs. Horan - 8 mars 2013 17:22

Ny header! :) va tycker ni? :) 

 

 
 
one direction novell

one direction novell

9 mars 2013 10:10

jättefin header! :D
Gillar du oxå one direction noveller ? Har precis startat en novellblogg om dem.. Kolla gärna in och säg vad du tycker om den! Skulle vara jättekul i och med att det är min första novellblogg! :D

Ledsen om du inte gillar sånnahär meddelanden. Kram!

http://novellermedonedirection.blogg.se

Mrs. Horan

11 mars 2013 16:20

Jag kan gärna kolla in på den! Jag älskar att läsa noveller! haha ;)

 
Ingen bild

your pig

9 mars 2013 16:14

AMAAAAAZAAAYYYN! när kommer nästa kapitel potato? ;) <3 xx

Mrs. Horan

11 mars 2013 16:21

YEEEEEEEEEY! jag vet inte pig! ;)

 
one direction novell

one direction novell

11 mars 2013 17:12

asså jag verkligen älskar niall på dendär bilden, älskar han annars ocå såklart men dendär bilden... dör !

- Haha, ja men det förstår jag ju! Men eftersom vissa vill ha allt på svenska så försöker jag bara att skriva på det också. + så är jag inte så duktig på engelska heller. Haha!
Gör du länkbyten? :D

http://novellermedonedirection.blogg.se

Mrs. Horan

11 mars 2013 19:13

Haha! jaa! :)

Jaha, okej men det var kul att det var en utan engelska i för dom som kanske inte är så bra på de! :) Ja visst, jag kan göra länkbyte!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mrs. Horan - 21 augusti 2013 17:40


Senaste: Those photos are all over the world in a second! My mom will see them! Your mom will see them! Oh my god! Sa jag och satte mig på golvet med händerna framför mitt ansikte. Jag ville inte gråta nu men det gick bara inte att hålla tårarna inne...

Av Mrs. Horan - 3 augusti 2013 18:22


Senaste: * Niall’s perspektiv* She pulled away and looked me in the eyes. I took her hand and we started to walk home. The fans stopped and went back to the park. Why can’t they just understand that we have feelings?! When we came home ...

Av Mrs. Horan - 5 juni 2013 15:08


Senaste: Precis innan hon tog bilden vände Niall mitt huvud mot sig och pussade mig. Sen bad han om att få kolla på bilderna. -       aaaw! We’re so cute! Sa han till mig och tjejerna. -       You two together are cute! Sa en av flickorna. ...

Av Mrs. Horan - 20 maj 2013 19:34


Senaste: Dörren öppnades och Harry kom in. Vi skrattade fortfarande jättemycket. Han kollade på oss och log. Sen tog han upp sin mobil tog ett kort! -       You two, on the floor laughing is on twitter now! Sa han. Jag tog upp min telefon och gic...

Av Mrs. Horan - 8 maj 2013 17:04


Senaste: -       NO IT’S NOT OKEY EMILY! HE HAD S… -       Shut up! Skrek jag men blev tyst direkt efter. Jag kollade på Niall. Tårar rann ner för hans kinder där han stog. -       I should go! Sa han. -       No, please Niall! I&r...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards